פרוש נגד הליכוד: "זה לא משא ומתן"

אסתי פלד 6 Comment on פרוש נגד הליכוד: "זה לא משא ומתן"

חה"כ מאיר פרוש בריאיון ל'קול חי': "לא תקרה מציאות כזו של ממשלה צרה בלי סמוטריץ'. הליכוד צריך להתעשת ולקבוע קריטריונים לקבלת תיק גדול ותיק בינוני. הם לא יכולים להתנהל כאילו אנחנו לא חלק מניצחון גוש הימין. אנחנו לא צריכים לעמוד על הרגליים האחריות כדי לקבל את מה שמגיע לנו"

צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ מאיר פרוש (יהדות התורה), שוחח הערב (חמישי) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית ותקף את מפלגת הליכוד על התנהלותה במשא ומתן: "צר לי להגיד לך. זה לא משא ומתן. אני לא חשבתי מהיום הראשון שצריך להוציא הודעה שהפגישה התנהלה באווירה חיובית. היא לא הייתה חיובית. הליכוד ביקש לשדר את זה".

לדבריו "הכל תקוע מכיוון שהדברים שלא קיבלנו תשובות לגבי הדברים שיהדות התורה ביקשה ועליהם הלכנו לבחירות. אמרנו שאנחנו דורשים תשובות ברורות. גם ביחס לתיקים יש לנו ויכוח עם הליכוד. שום דבר לא מתקדם כי מאז שהכל תקוע עם הביטחון והאוצר זה המצב. אין פה מו"מ, יש דיבורים. אולי בפגישה היום בערב הכל ישתנה".

פרוש הוסיף כי "בליכוד שמעו על מה שאנחנו קוראים קיפוח והתפלאו אבל אין לנו עוד תשובה מהאוצר". 

"גם בפסקת ההתגברות – זה לא שבליכוד לא רוצים", הסביר "אלא רק אומרים שצריך לעשות את זה אחרת; אני חשבתי שהדברים יראו אחרת שבועיים אחרי הבחירות".

פרוש טען כי "הליכוד צריך להתעשת ולקבוע קריטריונים לקבלת תיק גדול ותיק בינוני".

עוד לדבריו "הם לא יכולים להתנהל כאילו אנחנו לא חלק מניצחון גוש הימין. אנחנו לא צריכים לעמוד על הרגליים האחריות כדי לקבל את מה שמגיע לנו לפי הקריטריונים".

הוא הבהיר כי "לא תקרה מציאות כזו של ממשלה צרה בלי סמוטריץ'; אנחנו במצב שצריך לעשות את מה שהבוחר רוצה. כשהשמאל רצו להקים ממשלה עם הקימו ולא התייחסו למה שאמרו".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    התחושה היא שהליכוד מנהל משא ומתן סמוי לממשלת אחדות לפי התיאורים של פרוש

    1. אים ככה לא צריך לסבך את יהדות התורה מספיק את סמוטריץ

  2. 5

    אני חושב שמאיר פרוש צודק
    הליכוד לא קיבלו 64 מנדטים לבד!!
    הם קיבלו את זה ביחד עם כל הגוש והם חייבים לחלק את כל התיקים החשובים בצורה שוויונית ועל פי כמות מנדטים ולא לקחת לעצמם גם את כסא ראש הממשלה וגם את ביסא שר הביטחון ושר האוצר ושר החוץ והפנים ובקיצור את כל התיקים הגדולים
    ולחלק לשאר המפלגות שזכו ביחד ליותר מנדטים (33 ממול 31 של הליכוד) רק עצמות כמו שר הדתות ושר המים וביטחון פנים ושר ללא תיק

    1. הליכוד זכה ל32 מנדטים וזה שאין מפלגה בגוש שהיא חצי ממנו נותנת לו זכות לפחות ל2 מתוך שלושת התיקים סמוטריץ צריך להפסיק ליסחוט שחברי מיפלגתו יבגדו בד הוא יהרוס לנו ממשלת ימין כמו שהוא הרס עים רע"מ

    2. 32 מנדטים דתיים וחרדים
      32 מנדטים לליכוד
      החלוקה צריכה להיות חצי חצי…

    3. 32 מנדטים לדתיים וחרדים
      32 מנדטים לליכוד
      החלוקה צריכה להיות חצי חצי…